Radosna

Radosna

Hmm …co o sobie mogę powiedzieć…

Jestem uśmiechniętą, empatyczną i ciepłą osobą.

Na co dzień pracuję jako masażystka,

Choć słowo praca mi tutaj nie do końca pasuje bo robię z ogromnej pasji i fascynacji masażem.

Od samego świtu, praktycznie przez każdą możliwą chwilę muzyka rozbrzmiewa w moich słuchawkach z którymi się nie rozstaje.

Z reguły są o ciężkie brzmienia lecz zdarza się że mój nastrój potrzebuje takich klimatów jak jazz czy soul.

W wolnych chwilach zatracam się w świat książek i malarstwo. Jak tylko pogoda pozwala śmigam na rolkach.

A przy dobrych wiatrach wskakuje w glany i lecę w pogo na koncert.

Do życia staram się podchodzić z podniesioną głową, pozytywnym myśleniem i radością, którą dziele się z innymi dobrymi duszami.

– Gdzie pracujesz jako masażystka? Czy to nie wymaga dużej siły?

Pracuję na Warszawskiej Pradze a teraz będę podnajmować gabinet w Michałowicach pod Ursusem i tam też będę leczyć ludzi c:

Początkowo praca wymagała ode mnie dużego wysiłku i nauczenia swojego organizmu odnalezienia się w takiej formie pracy. Po 2 latach pracy, gdy mam odpowiednią i ergonomiczną pozycję do pracy a chwyt jest wyrobiony to praca nie sprawia mi aż takich trudności.

Zajmuję się różnymi masażami począwszy od najbardziej znanych: Klasyczny i relaksacyjny kończąc na liftingujących i moim ulubionym masażu kobiet w ciąży. Ten ostatni daje mega satysfakcję gdy mogę choć trochę ulżyć przyszłym mamą w trudach macierzyństwa.

Dodaj komentarz